Vrácení a reklamace

Reklamační proces - Vrácení zboží

Stáhněte si reklamační formulář a vyplňte jej. Zboží zabalte do originálního pouzdra a krabičky, ve které vám přišly. Nezapomeňte, prosím, přiložit veškeré doplňky včetně čistícího hadříku. Do balíčku vložte také vyplněný reklamační formulář a fakturu, kterou jste od nás obdrželi.

Zakoupené brýle můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Pokud s nimi není něco v pořádku, prosíme, abyste nám dali co nejdříve vědět na reklamace@ocoolar.cz

V obou případech nám, prosím, celý balíček, zabalený podle výše uvedeného, pošlete na adresu: 

Ocoolar s.r.o.,
Komerční 466,
251 01, Nupaky

 Zabalení a přeprava zásilky musí být bezpečná. Nemůžeme převzít odpovědnost za balíčky, které byly během přepravy poškozeny či ztraceny! 
Přeprava, přebrání a kontrola zásilky může trvat až 10 dní. O všech krocích vás budeme informovat emailem. Na kompletní vyřízení reklamace máme až 30 dní, ale snažíme se řešit vše co nejrychleji.

Vaše peníze vám odešleme zpět ihned po dořešení reklamace. Nezapomeňte, že převod peněz může trvat 2 - 5 pracovních dnů dle způsobu platby, vaší banky, atp.
Pokud jste naše brýle koupili na dobírku, prosím napište nám email na reklamace@ocoolar.cz  pro sdělení vašich bankovních údajů.

 

Reklamační formulář si stáhněte zde

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz