Vrácení a reklamace
Reklamační proces - Vrácení zboží
Stáhněte si reklamační formulář a vyplňte jej. Zboží zabalte do originálního pouzdra a krabičky, ve které vám přišly. Nezapomeňte, prosím, přiložit veškeré doplňky včetně čistícího hadříku. Do balíčku vložte také vyplněný reklamační formulář a fakturu, kterou jste od nás obdrželi.
Zakoupené brýle můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Pokud s nimi není něco v pořádku, prosíme, abyste nám dali co nejdříve vědět na reklamace@ocoolar.cz
V obou případech nám, prosím, celý balíček, zabalený podle výše uvedeného, pošlete na adresu:
Ocoolar s.r.o., Komerční 466, 251 01, Nupaky
- Zabalení a přeprava zásilky musí být bezpečná. Nemůžeme převzít odpovědnost za balíčky, které byly během přepravy poškozeny či ztraceny!
Přeprava, přebrání a kontrola zásilky může trvat až 10 dní. O všech krocích vás budeme informovat emailem. Na kompletní vyřízení reklamace máme až 30 dní, ale snažíme se řešit vše co nejrychleji.
- Vaše peníze vám odešleme zpět ihned po dořešení reklamace. Nezapomeňte, že převod peněz může trvat 2 - 5 pracovních dnů dle způsobu platby, vaší banky, atp.
Pokud jste naše brýle koupili na dobírku, prosím napište nám email na reklamace@ocoolar.cz pro sdělení vašich bankovních údajů.